Cestovní právo
V souvislosti s novým občanským zákoníkem a medializací pojmu „ztráta radosti z dovolené“ vzrostl počet stížností klientů na služby cestovních kanceláří.
Některé reklamace jsou samozřejmě oprávněné, ale cestovní kanceláře se potýkají také s řadou stížností, které jsou neopodstatněné a cestovní kanceláře si s nimi neví rady. Právě tyto situace pomáháme cestovkám řešit.
Vedle vyřízení reklamací vad zájezdu poskytujeme také právní konzultace týkající se smluv s hotely, dopravci a dalšími subdodavateli služeb v oblasti cestovního ruchu.
Korektně napsaná smlouva může ušetřit řadu budoucích potíží, které se cestovním kancelářím mohou mnohonásobně prodražit a někdy mohou být i likvidační. Také v cestovním právu proto věnujeme velkou pozornost prevenci, abychom problémům klientů předcházeli.
Cestovním právem se nezabývá příliš mnoho advokátů, proto vám v této oblasti můžeme nabídnout unikátní zkušenosti.
Co například řešíme?
- neopodstatněné reklamace vad zájezdu („ztráta radosti z dovolené“).
- všeobecné obchodní podmínky cestovních kanceláří.
- smlouvy s dopravci, ubytovateli apod.
Potýkáte se v cestovní kanceláří s právními problémy? Obraťte se na naše specialisty na cestovní právo.