Cestovní právo

V souvislosti s novým občanským zákoníkem a medializací pojmu „ztráta radosti z dovolené“ vzrostl počet stížností klientů na služby cestovních kanceláří.

Některé reklamace jsou samozřejmě oprávněné, ale cestovní kanceláře se potýkají také s řadou stížností, které jsou neopodstatněné a cestovní kanceláře si s nimi neví rady. Právě tyto situace pomáháme cestovkám řešit.

Vedle vyřízení reklamací vad zájezdu poskytujeme také právní konzultace týkající se smluv s hotely, dopravci a dalšími subdodavateli služeb v oblasti cestovního ruchu.

Korektně napsaná smlouva může ušetřit řadu budoucích potíží, které se cestovním kancelářím mohou mnohonásobně prodražit a někdy mohou být i likvidační. Také v cestovním právu proto věnujeme velkou pozornost prevenci, abychom problémům klientů předcházeli.

Cestovním právem se nezabývá příliš mnoho advokátů, proto vám v této oblasti můžeme nabídnout unikátní zkušenosti.

Co například řešíme?

  • neopodstatněné reklamace vad zájezdu („ztráta radosti z dovolené“).
  • všeobecné obchodní podmínky cestovních kanceláří.
  • smlouvy s dopravci, ubytovateli apod.

 

Potýkáte se v cestovní kanceláří s právními problémy? Obraťte se na naše specialisty na cestovní právo.

Chci se s Vámi poradit